jueves, 19 de julio de 2012

Petición de SICART.CAT. Divulgación

INSTRUCCIONS EN CATALÀ – INSTRUCCIONES EN CASTELLANO


Benvolguts/des,

Aquest any es celebra la vuitena edició del Premi Josep Parera, un premi amb el què l’obra social de Caixa Penedès pretén reconèixer públicament la trajectòria de 10 o més anys de persones i organitzacions socials que s’hagin distingit en la seva vocació i dedicació al servei del desenvolupament comunitari en les dimensions social, humanitària i /o solidària. L’obra social Caixa Penedès té la voluntat de contribuir a la millora de la societat retornant-hi una part dels seus beneficis, aportant recursos per afrontar, fomentar i incentivar la resolució de les problemàtiques que afecten el nostre entorn sociocultural i socioeconòmic.

És per aquest motiu que us demanem la vostra col·laboració. Com molts de vosaltres ja sabeu aquest any SICAR cat celebra el seu 10è aniversari, i pensem que seria una bona manera de reconèixer la feina realitzada durant aquests anys.

Hi han dues opcions per presentar la candidatura:

1- omplir un formulari que podreu descarregar des d’aquest link http://punttv.net/premiparera/ArxiusExtres/FormulariPresentacioCandidaturesPremiJosepParera2012cat.doc. Amb la intenció de facilitar-vos la feina hem omplert les caselles on es demanen dades bàsiques referents a SICAR cat, així com la descripció objectiva de l’activitat i trajectòria del programa (veure arxius adjunts). En cas de fer servir aquesta opció, cadascú hauria de modificar posant l’accent en aquella part de la tasca de SICAR cat que consideri més important.

2- la segona opció consisteix a escriure una carta presentant la candidatura de SICAR cat. Us adjuntem també un model amb les dades bàsiques de SICAR cat que haurien d’aparèixer. D’igual manera que en el cas anterior, després cadascú hauria de posar el seu accent en per què considera que SICAR cat és mereixedora del premi Josep Parera.

Una vegada feta  la carta o el formulari, s’hauria d’accedir a la pàgina web http://www.premijosepparera.com/presentacio-de-candidatures-2/, i enviar la sol·licitud d’es d’aquest enllaç. El termini màxim de presentació de candidatures és el 31 de juliol de 2012.

Ens doneu un cop de mà?
Gràcies per la vostra colaboración.
Salutacions,

Tenim l’opció d’utilitzar el do de les nostres vides
per a fer del món un lloc millor”. Jane Goodall



________________________________________________________________________

Estimados/as,


Este año se celebra la octava edición del Premio Josep Parera, un premio con el que la obra social de Caixa Penedès pretende reconocer públicamente la trayectoria de 10 o más años de personas y organizaciones sociales que se hayan distinguido en su vocación y dedicación al servicio del desarrollo comunitario en las dimensión social,  humanitaria  y/o solidaria. La obra social caixa Penedès tiene la voluntad de contribuir a la mejora de la sociedad devolviendo una parte de sus beneficios, aportando recursos para afrontar, fomentar e incentivar la resolución de las problemáticas que afectan a nuestro entorno sociocultural y socioeconómico.

Es por este motivo que os pedimos vuestra colaboración. Como muchos de vosotros ya sabéis, este año SICAR cat celebra su 10º aniversario, y pensamos que sería una buena forma de reconocer el trabajo realizado durante estos años.

Hay dos opciones para presentar la candidatura:

1- rellenando un formulario que podréis descargar desde este link:  http://punttv.net/premiparera/ArxiusExtres/FormulariPresentacioCandidaturesPremiJosepParera2012cat.doc. Con la intención de facilitaros el trabajo, hemos rellenado las casillas donde se solicitan los datos básicos referentes a SICAR cat, así como la descripción objetiva de la actividad y trayectoria del programa (ver archivos adjuntos). En caso de optar por esta opción, cada uno/a debería modificar poniendo el acento en aquella parte del trabajo de SICAR cat que considere más importante.

2- la segunda opción consiste en escribir una carta presentando la candidatura de SICAR cat. Os adjuntamos un modelos con los datos básicos de SICAR cat que deberían aparecer (ver archivos adjuntos). De igual manera que en el caso anterior, después cada uno/a debería poder el acento en por qué considera que SICARcat es merecedor del Premio Josep Parera.

Una vez hecha la carta o el formulario hay que acceder a la pàgina web http://www.premijosepparera.com/presentacio-de-candidatures-2/, y enviar la solicitud desde este enlace. El plazo máximo para presentar la candidatura es el 31 de julio de 2012.

¿Nos ayudas?
Gracias por vuestra colaboración
Saludos,


                        Tenemos la opción de usar el don de nuestras vidas
                        para hacer del mundo un lugar mejor”. Jane Goodall



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.